Voor een baan die ik ooit wil gaan bouwen lijkt mij zo'n brug een leuke aanvulling.
Nu heeft kato zo'n brug in verschillende kleuren (nr.20-435 tot 20-439) waarbij de laatste hiervan wel een goede replica zou zijn van de Kethel.
De combinatie van het spoorgroen, dubbelspoor, schappelijke lengte en dichte bovenkant kan ik bij andere fabrikanten niet vinden, als iemand zoiets wel weet sta ik open voor de info.
Nu heb ik 2 vragen over deze Kato brug:
1. Aangezien ik geen Kato spoorrails zou gaan gebruiken, zou ik de conversierails x4 nodig hebben. Zijn er ook andere opties waarbij de rails op de brug kan blijven liggen maar de aansluiting op Fleischmann bedding rails kan gebeuren?
2. De grootste twijfel die ik heb is de verhouding van de brug. Tot nu toe ben ik de brug tegengekomen met lage Japanse treinen of hoge Amerikaanse treinen erop, maar nog niet met Europees materieel. Is er iemand die zo'n brug heeft en een foto kan delen met op de brug een Europese trein, het liefst een Nederlandse (dit materieel rij ik) of iets vergelijkbaars qua hoogte?
Ik hoop dat iemand mij aan informatie kan helpen.