Ik hoor jullie al denken " niet weer een vraag over welke radius wel of niet te gebruiken, wat er wel of niet door kan enz enz.."
Nou.. ff iets andere vraag:
ben in het bezit van een Arnold Br42, met daarachter 3 x minitrix 15970 sneltreinrijtuig en 1 x 15968 sneltreinbagage wagen
Nu heb ik gisteren even snel een testbaan uitgelegd met de FM rails uit een startset (was sneller als met de pecorails ff gauw een testbaantje uit te leggen)
Ging me puur om het geluid vd arnold te kunnen testen en kijken hoe de totale sleep eruitzag
wonderwel ging alles door de R1 bochten zonder problemen BEHALVE de 15968, hiervan draait 1 wielstel niet echt lekker en blijft bij het minste of geringste haken
op de planning staat geen bocht kleiner dan FM R3 (vergelijkbaar) dus in de toekomst hoop ik van zulks geen last te hebben
iemand toevallig de 15968 in zijn bezit ? het vreemde is nl dat dit om 1 wielstel gaat, het 2e blijft in het spoor (maar trekt dus de hele sleep uit het lood)
R1 R2 enz.
Re: R1 R2 enz.
Even goed kijken of er iets is wat de draaiing van het draaistel beperkt. En even de afstand tussen de wielen controleren.
-
Onderwerp starter - Berichten: 47
Re: R1 R2 enz.
gedaan: 1 wielstel draait met de bocht mee, maar haakt dan met terug draaien vast ff dremel aan zwengelen denk ik is niet veel maar toch genoeg