Op 7 september 2020 besloot ik om na een lange afwezigheid terug in de modelspoor hobby te stappen. Ik had jaren geleden een HO baan staan maar wegens reden heb ik die moeten afbreken… Mijn passie voor treinen is nooit weggaan maar wegens plaatsgebrek is het er niet van gekomen om terug een baan te maken tot ik 1 van mijn favoriete locomotieven de Zwitserse krokodil vond op schaal N. Dit machientje was zo mooi en wakkerde m’n passie en zin om weer met modelspoor bezig te zijn aan. Na wat overweging heb ik me die locomotief dan aangeschaft met deze minitrix startset. Mijn vorige baan was enkel analoog en mijn nieuwe baan is digitaal dus dat was wel een verandering. Ookal was m’n baan maar een kleine simpele ovaal op m’n bureau was ik ziels gelukkig om weer kleine treintjes te laten rijden!

Over de jaren is mijn tafel en baan al heel wat geëvolueerd en ik zou deze pagina willen gebruiken om dat met de community te delen. Ik ga van tijd tot tijd oude updates posten tot we bijgewerkt zijn dat alles mooi gedocumenteerd staat. Deze baan is uiteindelijk ook wat een bonding project voor m’n papa en ik. Ik hoop dat jullie genieten van m’n project te zien evolueren
Eerst volgende updates gaan (hopelijk) snel volgen. Veel zullen ook gaan over nieuw rollend materieel, tools of andere dingen die ik heb vergaard voor m’n baan.