Daf1979

Nieuw op dit forum, stel je hier voor.
Plaats reactie

Onderwerp starter
Daf1979

Daf1979

Bericht door Daf1979 »

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier, al heb ik wel 20 jaar N-spoor treinen, het begon met loc '1127' daarna kwam de loc '1657' bij ga zo maar door.
Hoewel ik toch niet alleen treinen wil verzamelen, wil ik ook gaan modelbouwen, treinen bouwen, perrons, landschap, etc, leek het me leuk om hier uit te wisselen hoe ik het beste kan doen.. (o.a. advies vragen)
Door te realiseren van een mooie modeltreinbaan kan je je inleven in de wereld van de 'reuzenmachines'

Een trein is voor mij (uiteraard vast ook voor jullie) toch een bijzondere verschijning. Hij is een krachtige machine en heeft iets legendarisch, denk bijvoorbeeld aan de:,,Oriënt Express”, en treinen die zich kilometerslang met zeer hoge snelheid over het spoor voortbewegen.

Ohja, wat ik nog even aan wil toevoegen is:,,Mijn nederlands geschreven taal is hier niet altijd duidelijk", mocht dat zo zijn, aarzel dan NIET om voor de zekerheid extra te vragen of zo. Alvast bedankt!

En veel treinplezier verder!

Groetjes Pieter

Grtz Pieter

Als treinenverzamelaar met een mooie modeltreinbaan kun je je inleven in de wereld van de reuzenmachines!

shoven

Re: Daf1979

Bericht door shoven »

Welkom op het forum Pieter, stel gerust al je vragen en zoals je wel gelezen zult hebben zijn we dol op foto's!

Steven

Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan

Jos

Re: Daf1979

Bericht door Jos »

Welkom Pieter :D

Groetjes,
Jos

henry