Hoi michiel,
en deze foto, nou z`n baan is denk ik idd niet alleen een droom van vele modelspoorbouwers, maar nog veel meer een droom van de han(s)delaar

.
Ik persoonlijk zou het trouwens niet graag willen bouwen, niet alleen om idd het komplexe inbouwen van aandrijvingen, maar domweg ook, omdat ik het veels te druk vnd lijken, op een, veelal, relatief niet al te grote modelspoorbaan.
Maar, mss ff niet onbelangrijk, ga je deze baan, indien het er van zou komen, digitaal of analoog bouwen,
zeker in digitaal dien je namelijk wel rekenschap te houden met de wisselaandrijvingen.
de orginel peco aandrijvingen vragen namelijk wel erg veel amp, en dat is voor de meeste wisseldecoders toch een probleem. zelfs de door peco geleverde laagspanning wisselschakelaar, kunnen de meeste decoders al niet aan.
Hou hier dus terdege rekenschap mee, als je peco gaat gebruiken,
Ik heb dus idd ook gekozen voor peco code 55, tis gewoonweg prachtrails.
wel heb ik gekozen voor conrad wisselservo`s in combinatie met Lenz SL150 wisseldecoders.
Zodra ik mijn testbaantje klaar heb, zal ik je laten weten wat mijn ervaring daar uiteindelijk mee is.
Info omtrent peco code 55? lees ook eens de site van Funcky Rail, zou ik zeggen, ook daar valt veel info te vinden.
mvg
Freddy (spoor65)