zo als beloofd
-
Onderwerp starter - Berichten: 1932
zo als beloofd
wat heb je nodig
en dan maar solderen
de volgende stap
en dan de ringetjes op maat maken
en dan verder met de mast
en als laatste de stangetjes met isalatoren
het eind resultaat
het hele over zicht
met dank aan mijn zoon die heeft de foto's gemaakt
Laatst gewijzigd door gek op stoom op 27 dec 2010 14:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: zo als belooft
Bedankt voor het verslag leuke masten voor het stukje tram wat op mijn baan moet komen
Dit is er een om te onthouden
Mvg
Henk
Mvg
Henk
De bouw van mijn N-Spoorbaan
Raptor
Raptor
Met het risico dat ik in herhaling val: Dit is heel erg mooi.
Zelf heb ik ook wat bovenleidingsmasten in elkaar gesoldeerd, merkte dat het gebruik van een mal het soldeerwerk enorm vergemakkelijkte (de mal zijnde een aantal bouten op een plankje waar het messing tussen geklemd zat, na het solderen bouten eruit en los is het mastje...het idee van het gebruik maken van een mal uiteraard van het n-project overgenomen)
Zelf heb ik ook wat bovenleidingsmasten in elkaar gesoldeerd, merkte dat het gebruik van een mal het soldeerwerk enorm vergemakkelijkte (de mal zijnde een aantal bouten op een plankje waar het messing tussen geklemd zat, na het solderen bouten eruit en los is het mastje...het idee van het gebruik maken van een mal uiteraard van het n-project overgenomen)
- Norman
Altenburg an der Donau (huidig project)
Trambaan (diorama)
Békaháza (ontmanteld in 2020)
Irgendhausen (ontmanteld in 2011)
Altenburg an der Donau (huidig project)
Trambaan (diorama)
Békaháza (ontmanteld in 2020)
Irgendhausen (ontmanteld in 2011)
-
-Henk- schreef:Bedankt voor het verslag leuke masten voor het stukje tram wat op mijn baan moet komen
Mvg
Henk
hoi henk
het zijn oficeel tram masten uit zuid lijmburg zuid duitsland
Gr andy
-
tv_man schreef:Met het risico dat ik in herhaling val: Dit is heel erg mooi.
hoi norm
dat is wel beter ja
want nu hat ik wel een vaste hand nodig maar met een beetje geduld
Gr andy
Re: zo als beloofd
Bedankt! Ik wil ze ook gaan maken voor mijn trams, zo moet dat zeker lukken!
Groeten,
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
-
hoi maartenmaarten schreef:Bedankt! Ik wil ze ook gaan maken voor mijn trams, zo moet dat zeker lukken!
wel een foto plaatsen he
-
Andy,
Als je soldeervet o.i.d. gebruikt krijg je nog mooier soldeer verbindingen want het soldeer loopt dan beter uit.
Maar ziet er hartstikke goed uit
Als je soldeervet o.i.d. gebruikt krijg je nog mooier soldeer verbindingen want het soldeer loopt dan beter uit.
Maar ziet er hartstikke goed uit
Grtzz Rob
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
mooi verslag en lekker duidelijk
wordt erg mooi andy
groetjes henry
wordt erg mooi andy
groetjes henry
volg de bouw op --->>> http://MiniatuurWereldNederland.camstreams.com/ <<<---
-
Hallo Andy,
Mooi dat je toch een verslag hebt gemaakt op veler verzoek ik hou je topic in gedachten voor als ik binnenkort ook bovenleiding ga maken
Mooi dat je toch een verslag hebt gemaakt op veler verzoek ik hou je topic in gedachten voor als ik binnenkort ook bovenleiding ga maken