Transport naar Lochemse N Spoor evenment
Transport naar Lochemse N Spoor evenment
Help
Ik bouw een baantje voor de wedstrijd tijdens het N-SPOOR-Evenement in september.
Wie kan me helpen met het vervoer van de baan van Voorburg naar Lochem?
Ik ben niet in het bezit van een auto en meenemen in de trein of op de fiets lijkt me een lastige zaak.
Wie kan me helpen de baan op 17 september voor 10 uur in Lochem te krijgen?
Oswald Croese
Voorburg
070 3862501
oj.croese@casema.nl
Ik bouw een baantje voor de wedstrijd tijdens het N-SPOOR-Evenement in september.
Wie kan me helpen met het vervoer van de baan van Voorburg naar Lochem?
Ik ben niet in het bezit van een auto en meenemen in de trein of op de fiets lijkt me een lastige zaak.
Wie kan me helpen de baan op 17 september voor 10 uur in Lochem te krijgen?
Oswald Croese
Voorburg
070 3862501
oj.croese@casema.nl
Re: Transport naar Lochemse N Spoor evenment
Lijkt mij niet zo verstandig om gelijk je adresgegevens op een forum neer te zetten, kan ongure types aan trekken die nu weten dat je 17 september niet thuis bent.....
Het is (voorlopig) mooi geweest, mijn modellen zijn, op een paar na, niet meer verkijgbaar bij Mijn shop bij Shapeways
Hallo,
Niemand die Oswald kan helpen met vervoer vanuit Voorburg
groet,
Hans
Niemand die Oswald kan helpen met vervoer vanuit Voorburg

groet,
Hans

https://www.n-spoor.nl/nl N-Spoor modeltrein toebehoren
Hallo,
Oswald heeft geen vervoer naar Lochem.
Is er iemand in zijn buurt die hem vervoer kan aanbieden
Graag jullie reactie.
groet,
Hans
Oswald heeft geen vervoer naar Lochem.
Is er iemand in zijn buurt die hem vervoer kan aanbieden

Graag jullie reactie.
groet,
Hans

https://www.n-spoor.nl/nl N-Spoor modeltrein toebehoren
Nogmaals een vraag om hulp
Het baantje is zo goed als klaar.
Ik heb nog steeds geen transport naar Lochem.
Wie kan mijn baantje van 50 x 50 cm op 17 september naar Lochem brengen?
Reageer alsjeblieft.
Oswald
Het baantje is zo goed als klaar.
Ik heb nog steeds geen transport naar Lochem.
Wie kan mijn baantje van 50 x 50 cm op 17 september naar Lochem brengen?
Reageer alsjeblieft.
Oswald
Hoi Oswald,
Naar Lochum brengen zou ik eventueel wel kunnen. Het is 80km omrijden, maar als niemand anders reageert, dan kan ik je, met baan, komen oppikken in Voorbug. Voor de terugtocht kan ik je jammergenoeg niet helpen.
Naar Lochum brengen zou ik eventueel wel kunnen. Het is 80km omrijden, maar als niemand anders reageert, dan kan ik je, met baan, komen oppikken in Voorbug. Voor de terugtocht kan ik je jammergenoeg niet helpen.
groetjes, Michiel ...bouwend aan het station Brussel-Luxemburg in 1:160, (niets is verkeerd, zolang het plezeert)
Is er niemand van de streek Den Haag - Leiden (dat is toch waar Voorburg ligt, dacht ik) die Oswald met zijn baantje kan oppikken?
groetjes, Michiel ...bouwend aan het station Brussel-Luxemburg in 1:160, (niets is verkeerd, zolang het plezeert)
Beste Michiel,
Bedankt voor je aanbod. Ik stuur je een e-mail met maten, adres en andere gegevens.
Ik hoop ook dat er nog iemand uit de omgeving reageert.
Oswald
Bedankt voor je aanbod. Ik stuur je een e-mail met maten, adres en andere gegevens.
Ik hoop ook dat er nog iemand uit de omgeving reageert.
Oswald
Hoi Oswald,
perfect, stuur maar door. Nu, ik heb een grote auto (nog iets groter en men noemt het een bus), dus plaats voor 2 personen en 2 minibaantje en nog wat, is er zeker.
Adres en aanvullende gegevens (tel) zijn erg welkom, en maken het vinden van het adres een stuk makkelijker.
Maar nogmaals, als er iemand in de buurt van Voorburg Oswald kan oppikken, is dat nog gemakkelijker.
perfect, stuur maar door. Nu, ik heb een grote auto (nog iets groter en men noemt het een bus), dus plaats voor 2 personen en 2 minibaantje en nog wat, is er zeker.

Adres en aanvullende gegevens (tel) zijn erg welkom, en maken het vinden van het adres een stuk makkelijker.
Maar nogmaals, als er iemand in de buurt van Voorburg Oswald kan oppikken, is dat nog gemakkelijker.
-
Aangezien er nog niemand heeft gereageerd, doe ik het maar: ik ga op zondag naar Lochem. Ik kan je dus thuis afzetten. Voor mij is het ook een stuk omrijden (ik kom uit de omgeving van Breda), maar het is anders ook zo vervelend dat je je baan niet meer mee naar huis kan nemen.
Helaas heb ik niet z'on grote auto als Michiel, maar plek voor een minibaantje is er wel. Ik heb een VW Golf 3 uit 1994, de 3 deurs variant. Zelf heb ik geen baantje gemaakt, dus meer hoeft er niet in
(nouja, behalve wat rijtuigen ed die ik in Lochem ga kopen dan
).
Mocht je op dit aanbod in willen gaan, dan lijkt het mij het handigste om ff alles via pb en/of e-mail verder te regelen.
Helaas heb ik niet z'on grote auto als Michiel, maar plek voor een minibaantje is er wel. Ik heb een VW Golf 3 uit 1994, de 3 deurs variant. Zelf heb ik geen baantje gemaakt, dus meer hoeft er niet in

Mocht je op dit aanbod in willen gaan, dan lijkt het mij het handigste om ff alles via pb en/of e-mail verder te regelen.
Kato Unitrack, ECoS 50200
Locs: Roco BR101, Flm BR39, Flm BR212, HT E10, Brawa BR232, Minitrix ET87.04, Kato E25.003
Rijtuigen: 11x Eurofirma, 5x Ümbauwagens, 10x Pruisisch
Goederen: 14 ketelwagens (Duits, Frans en Oostenrijks), 11 kolenwagens, 3 overig
Locs: Roco BR101, Flm BR39, Flm BR212, HT E10, Brawa BR232, Minitrix ET87.04, Kato E25.003
Goederen: 14 ketelwagens (Duits, Frans en Oostenrijks), 11 kolenwagens, 3 overig
Beste Cybertinus
Een prachtig aanbod, bedankt. Kunnen we daar zondag in Lochem verder afspraken over maken?
Ik kan je niet via e-mail bereiken.
Oswald
Een prachtig aanbod, bedankt. Kunnen we daar zondag in Lochem verder afspraken over maken?
Ik kan je niet via e-mail bereiken.
Oswald
-
Ja, in Lochem kan ook.
Ik ben wat testen aan het doen met m'n e-mail, want dat moet het gewoon doen, bij mij weten. Ik heb je gisteravond, als het goed is, een e-mail gestuurd. Wat gebeurd er precies als je daarop reageert? Krijg je die terug? Zoja, zou je dan die exacte melding hier dan eens willen plaatsen? Ik beheer namelijk de server die (oa) mijn e-mail afhandelt. Ik moet dan dus het probleem daar gaan oplossen.
Ik ben wat testen aan het doen met m'n e-mail, want dat moet het gewoon doen, bij mij weten. Ik heb je gisteravond, als het goed is, een e-mail gestuurd. Wat gebeurd er precies als je daarop reageert? Krijg je die terug? Zoja, zou je dan die exacte melding hier dan eens willen plaatsen? Ik beheer namelijk de server die (oa) mijn e-mail afhandelt. Ik moet dan dus het probleem daar gaan oplossen.
Hallo Tijn,
Als ik een antwoord wil versturen, kan ik dat boven jouw bericht intikken en verzenden.
Dat is het. Ik krijg geen speciale meldingen. In mijn outlook moet nog wel apart aangeven dat alle openstaande antwoorden verstuurd moeten worden. (verzenden en ontvangen). Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Oswald (NouN)
Als ik een antwoord wil versturen, kan ik dat boven jouw bericht intikken en verzenden.
Dat is het. Ik krijg geen speciale meldingen. In mijn outlook moet nog wel apart aangeven dat alle openstaande antwoorden verstuurd moeten worden. (verzenden en ontvangen). Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Oswald (NouN)
Ik wil hier nog even over zeggen dat ik het grote klasse vind van michiel en cybertinus dat ze oswald hebben gehaald en weer thuisgebracht het was toch niet een klein stukje omrijden.
Dit zegt toch wel weer iets over hoe we hier op dit forum met elkaar omgaan
En oswald zijn bouwkunsten zou ik ook wel graag op het forum zien want het is echt vakwerk wat je hebt laten zien in lochem
Dit zegt toch wel weer iets over hoe we hier op dit forum met elkaar omgaan

En oswald zijn bouwkunsten zou ik ook wel graag op het forum zien want het is echt vakwerk wat je hebt laten zien in lochem

Groetjes marco
Modulebaantje "immergut"
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=2057
Vaste baan op zolder ( in aanbouw )
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=3911
Modulebaantje "immergut"
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=2057
Vaste baan op zolder ( in aanbouw )
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=3911
-
Juh, het was wel een stukkie omrijden idd
. 's ochtends rond half 10 weggereden en om half 12 in Lochem (ik had de afslag net na het kanaal gemist, dus ik moest een beetje omrijden
). De terugweg was om 17:15 a 17:30 uur weg en om 20:30 uur thuis, maar wel met tussenstop om ff een hamburger naar binnen te werken
. Best een lange dag werd het op die manier.
Maar ach, ik had het er wel voor over. Ik vind autorijden leuk om te doen, dus als ik dit soort extra dingen mag doen vind ik het meestal niet heel erg
. Dit jaar ook naar Engeland gereden met de auto. 2x 3 uur rijden (enkele reis is dat dus), met de Eurotunnel als pauze
. Goed te doen.

Maar ach, ik had het er wel voor over. Ik vind autorijden leuk om te doen, dus als ik dit soort extra dingen mag doen vind ik het meestal niet heel erg