Zoals een aantal van jullie weten heb ik in mijn vensterbank een klein baantje staan. Nu zag/ziet het er niet uit (lelijk hout, slecht in elkaar gezet ect..) en heb ik de bakken afgebroken en opnieuw opgebouwd met goed degelijk hout. Het blijven nog steeds 2 modules van 130x15cm. Het idee is om een 2 2-sporige kopstations te maken en een klein spoortje met goederenloodsje. Dit is het idee van hoe het gaat komen te liggen:

Aan de linkerkant zit de mogelijkheid om eventueel nog een bak aan te koppelen (heel misschien nog als deze 2 bakken klaar zijn). Treinen die er op komen te rijden zijn treinen van de stoomtreinen van de DRG. Het landschap ligt in het heden. Aan de rechterkant komt een dropje met oudere huisjes. Aan de linker kant komen wat modernere huisjes. Ergens in het midden komt op een kleine heuvel kapel "Sils-Maria" van Faller.
Besturing wil ik proberen om analoog te laten, met trafo's. Er komt een schakelpaneel met schakelaars om de rijrichting te sturen. Hoe is al aardig uitgedacht. Er kan dan wel maar 1 trein per keer rijden, maar meer kan ook niet op deze baan.
Als er vragen zijn, kom maar. Ik heb al 2 foto's van de bakken.

Morgen ga ik beginnen met het leggen van de rails op de rechter module.
Stay Tuned...