Even voorstellen, wel zo netjes.
Even voorstellen, wel zo netjes.
Hallo treinvrienden,
Even voorstellen,
mijn naam is Harry Verboog 56 jaar, woon in het mooie Drenthe en de trotse bezitter van een doos treintjes welke al een jaar of 10 niet meer gereden hebben. Computeraar in hard en nieren dus opnieuw aan de slag vanaf het begin maar deze keer digitaal,en dan zien we wel weer. Ambities genoeg, zal naar alle verwachting een kopstation worden en wel "Scheveningen Kurhaus" welke gesloopt is in 1953. Tekeningen van het stationsgebouw krijg ik als het goed is eind van de week. Denk dat er nog genoeg vragen zullen opborrelen in de toekomst, en denk dat ik dan heel veel vragen zal hebben en hopende dat er dan iemand is welke deze kan beantwoorden.
Even voorstellen,
mijn naam is Harry Verboog 56 jaar, woon in het mooie Drenthe en de trotse bezitter van een doos treintjes welke al een jaar of 10 niet meer gereden hebben. Computeraar in hard en nieren dus opnieuw aan de slag vanaf het begin maar deze keer digitaal,en dan zien we wel weer. Ambities genoeg, zal naar alle verwachting een kopstation worden en wel "Scheveningen Kurhaus" welke gesloopt is in 1953. Tekeningen van het stationsgebouw krijg ik als het goed is eind van de week. Denk dat er nog genoeg vragen zullen opborrelen in de toekomst, en denk dat ik dan heel veel vragen zal hebben en hopende dat er dan iemand is welke deze kan beantwoorden.
- Bijlagen
-
- 1907.jpg (30.12 KiB) 1923 keer bekeken
-
Re: Even voorstellen, wel zo netjes.
Prachtig plan! De spoorlijn die nooit gesloopt had mogen worden. Nu had Randstad Rail er kunnen rijden. Blokkendozen zijn bij Roco te koop, zelfs stoom kan! Net na de oorlog heeft er stoom gereden. Welkom op het forum.
Groet Hans
Groet Hans
Welkom op het N- forum Harry .
mvg Sjaak
mvg Sjaak
TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
-
-
Beste Harry,
Welkom op het forum.
Groet,
arjan
Welkom op het forum.
Groet,
arjan
Groet, Arjan
De bouw van mijn baan ESPE
Voorzitter van de Delftse Modelbouwvereniging
Volg ons op Facebook
Samen bouwen aan een groter geheel
De bouw van mijn baan ESPE
Voorzitter van de Delftse Modelbouwvereniging
Volg ons op Facebook
Samen bouwen aan een groter geheel
-
hallo harry
welkom hier op het n-spoor forum
groeten richard
welkom hier op het n-spoor forum
groeten richard
http://www.delftsemodelbouwvereniging.nlgevestigd op de Kleveringweg 19, unit 4B in Delft
-
Welkom!
mvg Bouwe
mvg Bouwe
Het is (voorlopig) mooi geweest, mijn modellen zijn, op een paar na, niet meer verkijgbaar bij Mijn shop bij Shapeways