Het loont de moeite om Conrad in de gaten te houden. Zij stunten vaak met de prijzen maar dan wel voor een korte periode.
Zo heb ik gisteren drie setjes met 6 NS zelflossers gekocht voor 70 euro maar vandaag kost hetzelfde setje gewoon weer 90 euro. Vandaag is een setje Van 4 GATX ketelwagens voor 60 euro.
Conrad staat nu op mijn dagelijks te controleren webpagina's want je weet maar nooit wat ze in de aanbieding hebben
Conrad is zeker een leuke winkel, echter zijn deze artikelen nog goedkoper in duistland bij www.smvd.de
Als je toch meerdere artikelen besteld maakt het de verzendkosten 'voordeliger'.
Zelf daar ook de GATX wagens besteld, prima verzending en binnen 1 week in huis met vooruit betaling.
Jammer, vandaag mijn 2 setjes NS zelflossers binnengekregen en daar 90 euro per set voor betaald... Maar bedankt voor de tip, dagelijks dus op Conrad kijken.
Het loont de moeite om Conrad in de gaten te houden. Zij stunten vaak met de prijzen maar dan wel voor een korte periode.
Zo heb ik gisteren drie setjes met 6 NS zelflossers gekocht voor 70 euro maar vandaag kost hetzelfde setje gewoon weer 90 euro. Vandaag is een setje Van 4 GATX ketelwagens voor 60 euro.
Conrad staat nu op mijn dagelijks te controleren webpagina's want je weet maar nooit wat ze in de aanbieding hebben
Ik wist niet of je de directe link hier ook mocht plaatsen. Sommige fora doen daar moeilijk over
Was net nog even aan het controleren en nu staan de ns zelflossers voor 120 euro te boek
Ik heb wel bevestiging gehad dat de wagins onderweg zij met postnl!
Kijk die link is nuttig, ik heb deze link nog nooit gezien, lekker overzichtelijk.
En zoals het er nu naar lijkt heb ik op het juiste moment de wagons gekocht namelijk toen ze verkeerd geprijsd waren