Vandaag zijn we bij de VSM in Beekbergen (Lieren) geweest en hebben daar mooie foto's kunnen maken. De treinen reden tussen Apeldoorn en Beekbergen en tussen Beekbergen en Loenen. Er waren zowel stoom als dieselloc's inzetbaar op het traject. Station Beekbergen vonden wij wat te druk dus hebben we een stuk gewandeld richting Loenen.
Ik heb ook nog een aantal filmpjes gemaakt die ik vandaag anders morgen online zet.
Sommige foto's en filmpjes zijn wat blokkerig omdat ik het verkeerde (langzame) SD kaartje in mijn camera had.
Goed goan!
Patrick
Modelbaan Löwenstein v2.0 | YouTube | Tijdperk III | Peco 55 | Dinamo TM44 (9x), OC32 (7x), DTC (1x) | iTrain 5.x Plus | Fleischmann, Minitrix Egal wie gut du fährst, Züge fahren Güter Lid van MC de Spoorstaaf
Auto bij parkeerplaats van de grote waterval gezet en toen gelopen via waterval naar het spoor, van daar gelopen langs het spoor naar Loenen. In Loenen staan inderdaad wat oude wagons. Een na laatste foto.
Ken de omgeving hier wel een beetje, kom er wel vaker. Mooi stukje Nederland
Goed goan!
Patrick
Modelbaan Löwenstein v2.0 | YouTube | Tijdperk III | Peco 55 | Dinamo TM44 (9x), OC32 (7x), DTC (1x) | iTrain 5.x Plus | Fleischmann, Minitrix Egal wie gut du fährst, Züge fahren Güter Lid van MC de Spoorstaaf
Hopelijk is het wat. Dit is niet iets wat ik vaak doe maar waarschijnlijk wel vaker ga doen.
Goed goan!
Patrick