Een nieuw huis met nieuwe mogelijkheden. Na veel ontwerpen en nadenken heb besloten geen vaste baan te maken, maar modules. Mijn treinen hebben al zo lang stil gestaan, ze moeten weer aan de slag! Mijn baan zal in fasen worden opgebouwd, te beginnen met module 1 en 2. Deze modulen zullen volledig operationeel worden zodat ik mijn treinen redelijk snel uit de motteballen kan halen.
Ok, wat gaat worden: Een redelijk simpele baan (in het zicht althans) met een hoofdbaan en een aansluiting naar een fabriek (Wss, chemische, maar twijfel nog).
De fabriek heeft beperkte rangeer mogelijkheden. De bedoeling is dat korte (Diesel)treinen daar de wagons afleveren en de wagens ontkoppeld enz enz. Ik ben wat aan het testen met Krois koppelingen en dat gaat prima, dus er zal veel rangeerwerk te zien zijn, naast de voorbij razende goederentreinen, ICE´s, Flirts etc etc
Uitgangspunten: TP V/VI, Geen scherpe bogen (in het zicht), Bovenleiding, Digitaal met in principe Koploper, maar ook evt andere producten,modulaire opbouw. Zie onder het zichtbare deel van de baan:

En dan met een idee voor de scenery:

En dan nog 2 plaatjes met sporen spaghetti dat niet zichtbaar is voor de toeschouwer:

De aan de rechterkant kan (evt) de toekomstige uitbreiding komen.
Ik twijfel nog over de opzet van de industriesporen, iemand suggesties?
Greetz, Jerome