N-Spoorforum 5 jaar!
N-Spoorforum 5 jaar!
Hallo Allemaal,
Het N-Spoorforum bestaat 5 jaar!
Inmiddels zijn er bijna 1500 leden geregistreerd en bijna dagelijks komen er nieuwe leden bij.
Wij vinden dat ons forum een bijdrage levert aan N-Spoor minnend Nederland en we hopen dat nog in lengte van jaren te zijn.
De moderatoren, Bart, Robert, Ilse en Martin willen we bedanken voor hun hulp en het meedenken om het N-Spoorforum beter beheersbaar te maken en houden.
We willen jullie allen danken voor het succes van ons mooie N-Spoorforum.
groet,
Hans en Ineke
Speciaal voor dit jubileum heeft Bisschop Modelbouw een N-Spoorforum wagon gemaakt. Deze is in een kleine oplage (10 stuks) gemaakt.
Zie hiervoor http://www.n-spoorstore.nl
Het N-Spoorforum bestaat 5 jaar!
Inmiddels zijn er bijna 1500 leden geregistreerd en bijna dagelijks komen er nieuwe leden bij.
Wij vinden dat ons forum een bijdrage levert aan N-Spoor minnend Nederland en we hopen dat nog in lengte van jaren te zijn.
De moderatoren, Bart, Robert, Ilse en Martin willen we bedanken voor hun hulp en het meedenken om het N-Spoorforum beter beheersbaar te maken en houden.
We willen jullie allen danken voor het succes van ons mooie N-Spoorforum.
groet,
Hans en Ineke
Speciaal voor dit jubileum heeft Bisschop Modelbouw een N-Spoorforum wagon gemaakt. Deze is in een kleine oplage (10 stuks) gemaakt.
Zie hiervoor http://www.n-spoorstore.nl
https://www.n-spoorstore.nl/nl N-Spoor modeltrein toebehoren
https://www.n-spoorforum.nl Ontmoetingsplaats voor N-Spoorders
https://www.n-spoorforum.nl Ontmoetingsplaats voor N-Spoorders
Re: N-Spoorforum 5 jaar!
Goed bezig! Hopelijk blijft het forum nog jaren bestaan want het is een fantastische plek om nieuwe ideeën op te doen, nieuwe mensen te leren kennen en je eigen bouwsels aan anderen te laten zien! Bedankt.
Goed goan!
Patrick
Modelbaan Löwenstein v2.0 | YouTube | Tijdperk III | Peco 55 | Dinamo TM44 (9x), OC32 (7x), DTC (1x) | iTrain 5.x Plus | Fleischmann, Minitrix
Egal wie gut du fährst, Züge fahren Güter
Lid van MC de Spoorstaaf
Patrick
Modelbaan Löwenstein v2.0 | YouTube | Tijdperk III | Peco 55 | Dinamo TM44 (9x), OC32 (7x), DTC (1x) | iTrain 5.x Plus | Fleischmann, Minitrix
Lid van MC de Spoorstaaf
-
Van harte,
Maar had die tekst dan niet eigenlijk op een Taurus gezet moeten worden
ik dacht de dat Duitsers hier alles op plakten qua reclame/ info.
Wel leuk moddel
Maar had die tekst dan niet eigenlijk op een Taurus gezet moeten worden
ik dacht de dat Duitsers hier alles op plakten qua reclame/ info.
Wel leuk moddel
Welke epoche is het?
Goed goan!
Patrick
Lid van MC de Spoorstaaf
Patrick
Lid van MC de Spoorstaaf
-
Gefeliciteerd, zowel voor het idee als de uitvoering. Het werkt nog steeds subliem.
Daarom ook een welgemeend woord van dank aan de mensen die er belangeloos al vijf jaar veel tijd aan besteden.
Daarom ook een welgemeend woord van dank aan de mensen die er belangeloos al vijf jaar veel tijd aan besteden.
-
Met dank aan Hans en zijn moderatoren voor het mogelijk maken van een platform waar we leuk over spoor N kunnen
"kleppen" en waar soms pitttige discussies normaal zijn, maar wel met respect voor elkaar. Hoop nog lang hier mij te kunnen vermaken.
Op naar de volgende 5 jaar, maar dan verwacht ik wel een "dampend" feest in Lochem
Groet,
Hans.
"kleppen" en waar soms pitttige discussies normaal zijn, maar wel met respect voor elkaar. Hoop nog lang hier mij te kunnen vermaken.
Op naar de volgende 5 jaar, maar dan verwacht ik wel een "dampend" feest in Lochem
Groet,
Hans.
Deutsche Bundesbahn tijdperk III/DCC Multimaus Pro/Z21-Wifi
Bayern-Wuerttemberg: http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=8881
Bayern-Wuerttemberg: http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=8881
Van harte!!!
En bedank voor dit geweldige medium om al dit moois met elkaar te kunnen delen
Mvg,
Ad
En bedank voor dit geweldige medium om al dit moois met elkaar te kunnen delen
Mvg,
Ad
Ons baantje GeordieBurgh (is niet meer), klikker-die-klik hier.
DCC | NL '80 tot heden | Fleischmann Piccolo / Peco | 3D Modellen
Als je het niet meer trekt moet je duwen... :D
DCC | NL '80 tot heden | Fleischmann Piccolo / Peco | 3D Modellen
Als je het niet meer trekt moet je duwen... :D
Bedankt H@ns en niet te vergeten het hele gezin wat erachter staat
Door deze site ben ik overstag gegaan naar Digitaal
mvg Sjaak
Door deze site ben ik overstag gegaan naar Digitaal
mvg Sjaak
TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Ook namens mij gefeliciteerd met deze mijlpaal.
Groetjes Ron
N-spoor - Euregiobaan - Tijdperk IV/V/VI - NS/NMBS/DB - Fleischmann ProfiBoss/TwinCenter - Peco 55
N-spoor - Euregiobaan - Tijdperk IV/V/VI - NS/NMBS/DB - Fleischmann ProfiBoss/TwinCenter - Peco 55
-
Hans, familie en moderatoren.
van harte met deze mijlpaal!
Groeten Richard
van harte met deze mijlpaal!
Groeten Richard
http://www.delftsemodelbouwvereniging.nlgevestigd op de Kleveringweg 19, unit 4B in Delft
Iedereen van harte gefeliciteerd met het bereiken van deze mijlpaal. Hans & family voor het platform, de moderators voor het in goede banen leiden van gesprekken en alle leden voor de tips en reacties. Op naar de volgende vijf jaar!
Mvg,
Martin
Mvg,
Martin
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.
Ook van deze zijde van harte gefeliciteerd en bedankt voor het creeren van de gelegenheid om een hoop kennis te vergaren en een klein beetje van mezelf bloot te geven.
Groetjes Ronald
Groetjes Ronald
Diorama's:"Try-Out", "Das Zöllnerhaus am Fluss" , "Winter im Tal"..en nu de Bierbrouwerij scenery..scenery...hmm.!!
-
- Moderator
- Contacteer:
Iedereen bedankt!!! Op naar de volgende 5 jaar wat mij betreft!
Groet,
Hoontje
Groet,
Hoontje
Webshop Hoontje.nl
Hoontje's Creative World op dit forum
[Modulebaan Gilze-Rijen] en [Tilburg Goederen] [Station Gilze-Rijen en Tilburg Goederen] in aanbouw
[Beursbaan Gzve/Gzva] "Kamp Rijen"
[Youtube] Hoontje's How To... in beeld en geluid
Hoontje's Creative World op dit forum
[Modulebaan Gilze-Rijen] en [Tilburg Goederen] [Station Gilze-Rijen en Tilburg Goederen] in aanbouw
[Beursbaan Gzve/Gzva] "Kamp Rijen"
[Youtube] Hoontje's How To... in beeld en geluid
-
Beste collega's !
Hartelijk gefeliciteerd met deze mijlpaal. Ga zo door.
Groeten,
Rob.
Hartelijk gefeliciteerd met deze mijlpaal. Ga zo door.
Groeten,
Rob.
Gefeliciteerd met dit lustrum! Op naar de volgende vijf gezellige en succesvolle jaren .
H@ns & familie en de moderators bedankt!
H@ns & familie en de moderators bedankt!
Frank
(model-)treinliefhebber
Materieel D/A/CH/F/I, vanaf tijdperk II, MultiMaus, railsysteem Kato Unitrack, besturing TrainController
(model-)treinliefhebber
Materieel D/A/CH/F/I, vanaf tijdperk II, MultiMaus, railsysteem Kato Unitrack, besturing TrainController
Hans e.a.,
Proficiat met deze mijlpaal en dank voor al jullie inspanningen. En nu op naar de 10......
Ben
Proficiat met deze mijlpaal en dank voor al jullie inspanningen. En nu op naar de 10......
Ben
M.v.g. Ben
Deutsche Reichsbahn Gesellschaft, Tijdperk II, groot- en modelspoor
Mijn baan: viewtopic.php?p=270162#p270162
Deutsche Reichsbahn Gesellschaft, Tijdperk II, groot- en modelspoor
Mijn baan: viewtopic.php?p=270162#p270162
Van harte N-spoorforum!
Helemaal eens met alle voorgaande suggesties, bemerkingen en prijzingen.......... op naar de volgende 5.
Hoe laat is er en waar, taart happen
Helemaal eens met alle voorgaande suggesties, bemerkingen en prijzingen.......... op naar de volgende 5.
Hoe laat is er en waar, taart happen
Hans en team, ook vanuit de UK van harte en op naar de volgende 5 jaar met een van de leukste forums op ons hobby gebied.
M.
M.
Hills and Meadows on social media
For Hills and Meadows video channel please click here
For Hills and Meadows on facebook please click here
For Hills and Meadows video channel please click here
For Hills and Meadows on facebook please click here
Hieperdepiep! Bedankt Hans, voor het bieden van een virtueel thuis voor ons N-spoorders.
Groeten,
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
-
Gefeliciteerd, dat dit leuke en leerzame forum nog lang mag bestaan.
Fred The Railroader
-
- Kleinserie/Commercieel
Hallo,
Speciaal aan een ieder die meewerkt aan dit forum achter de schermen en aan iedereen die hier zijn verhaaltje doet.
Feliciteer ik met het al 5 jaar in stand houden van het forum.
Dat we nog velen jaren door mogen gaan.
p.s. vergeet niet dat H@ns, vrouw en kinderen dit jaar al weer voor de 9e keer op 21 en 22 September het N-Spoorevenement organiseren dus houden we daar het feestje?????
Groetjes,
Rob
Speciaal aan een ieder die meewerkt aan dit forum achter de schermen en aan iedereen die hier zijn verhaaltje doet.
Feliciteer ik met het al 5 jaar in stand houden van het forum.
Dat we nog velen jaren door mogen gaan.
p.s. vergeet niet dat H@ns, vrouw en kinderen dit jaar al weer voor de 9e keer op 21 en 22 September het N-Spoorevenement organiseren dus houden we daar het feestje?????
Groetjes,
Rob
Bouwt modeltreinen van de NS