Dankjewel. Het is soms best wel een uitdaging om de verf er ook zo strak op te krijgen dat het toonbaar blijft. Maar ik zal een poging wagen uiteraard. De bovenstaande Daimler zal tamelijk grijs worden.
Naast de Tijdperk I versie ben ik druk in de weer geweest met een wat andere versie.
De tweede variant van de Daimler heb ik inmiddels ook:

Deze versie is na onderstaande foto geconstrueerd.

T.o.v. de eerdere Daimler, is deze wat moderner. Velgen, spatborden, koplampen, cabine en laadruimte zijn anders. Dit is dus een Tijdperk II voertuig.
De aanhanger met remmershuis heb ik ook ontworpen naar bovenstaand voorbeeld. De aanhanger heeft een draaibare vooras, zodat het natuurlijker achter de vrachtwagen kan staan. Ik ben nog niet geheel content met de eerste printpoging, dus ik zal het een beetje aanpassen. De optiek blijft echter gelijk.

Als set:
Omdat de foto ook een driewieler toonde en ik deze Phänomobil reeds eerder had ontworpen, was het niet te moeilijk om deze aan te passen aan het voorbeeld:
Voor het eerst ben ik ook bezig met het ontwerpen van bijbehorende decals. In dit geval van de 'Schultheiss-Patzenhofer' variant.Ik zit er aan te denken om meerdere type decals te maken. Hoewel ik wel wat andere voorbeelden heb gevonden helpen zwartwit beelden niet altijd goed bij het verzinnen van de kleurstelling. Dus als jullie voorbeelden kennen uit het tijdvak 1915-1930 dan houd ik me aanbevolen.