Dank voor de complimenten en leuk te horen dat de vakantie kriebels er zijn!
Zelf ga ik dit jaar naar het "echte" Schwartzwald om vakantie te vieren en om inspiratie te doen.

Groeten Bren
p.s. Henri, danke namens het bruidspaar

Nog iemand nodig om de koffers te dragen?!?[Patrick] schreef:Zier er verdomd mooi uit man! Krijg zin in om er op vakantie te gaan
De bruiloftsgasten in dit verhaal zijn van oorsprong bergbeklimmers en vonden het geen probleem dat de trap nog niet af was!BenQ schreef:Wel knap van de bruiloftsgasten om bij de kerk te komen.![]()
De eerste trede van de trap is wel erg hoog.
Hoi Harco,Harco schreef:Mooie foto's en mooie baan. Ik kan me volledig aansluiten bij de opmerking van Marco: ook helemaal mijn tijdperk en materiaal (al schiet het nog niet op met de bouw van mijn baan).
Hoi Harry,traiNiac schreef:Thnx Bren,
We hebben wel een beetje dezelfde interesses, geloof ik. De modules die ik tot op heden heb gebouwd zijn geinsopireerd naar Zuid-Duits voorbeedl (m.n. Schwaben), maar ik ben al een module aan het plannen naar voorbeeld van het Zwarte Woud, een stukje van de Höllentalbahn. Bekend?
De Drei Seeenbahn ken ik zo niet of ik moet er ongemerkt langs zijn geredentraiNiac schreef: En voor wat betreft de Höllentalbahn, de Hirschsprung zou een mooi plekkie kunnen zijn om na te bouwen op zo'n klein baantje
En ken je ook de Drei Seeenbahn die daar dichtbij ligt? Net voorbij het eindstation Seebrugg ligt het terrein van een spoorwegvereniging en daar staan naast veel ander spoors materieel, ook nog twee opgeknapte bierwagons opgesteld: