@mmhajvth:
dat is niet zo erg moeilijk te snappen- de teksten van beide spoorders spreken voorzich.
en voorwat mij betreft vooral mee doorgaan.
(gaan ik en nog wat anderen even voor wat meer serieuze onderwerpen een paar andere sites bekijken).
groet,
focus2
minitrix met een NS1800
Re: minitrix met een NS1800
ns- materieel uit alle periodes - personen en goederentreinen, maar ook in NL komende buitenlanders.
besturing Rco z21- fim railsysteem met (do)bedding.
@Rick: ik roep toch ook niet "He, een IRM" als ik een Koploper zie? En die hebben nog veel meer overeenkomst: allebei lelijk, allebei geel
.
@focus2: tja, sommige mensen kunnen het opbrengen om met een hobby uitsluitend op serieuze wijze bezig te zijn...ik niet. Dan zou mijn hobby verworden van hobby tot obsessie, en daar heb ik niet zo'n trek in. Dus af en toe zal ik lekker kletsen, bomen, zagen en oh-en over dingen die op zijn best zijdelings met het spoor te maken hebben...
Ik moet er niet aan denken om gortdroog met deze hobby bezig te zijn.

@focus2: tja, sommige mensen kunnen het opbrengen om met een hobby uitsluitend op serieuze wijze bezig te zijn...ik niet. Dan zou mijn hobby verworden van hobby tot obsessie, en daar heb ik niet zo'n trek in. Dus af en toe zal ik lekker kletsen, bomen, zagen en oh-en over dingen die op zijn best zijdelings met het spoor te maken hebben...
Ik moet er niet aan denken om gortdroog met deze hobby bezig te zijn.
zoals gezegd: veel plezier en succes er mee!
ns- materieel uit alle periodes - personen en goederentreinen, maar ook in NL komende buitenlanders.
Och, 4 van de 5 cijfertjes had ik goedWesley schreef:@Rick: ik roep toch ook niet "He, een IRM" als ik een Koploper zie? En die hebben nog veel meer overeenkomst: allebei lelijk, allebei geel.

Koploper en IRM kunnen ook oranje zijn
'Bijna goed' is 'helemaal fout' he Rick...da's net als met het ontwerp van de IRM
.
En dat ze oranje kunnen zijn weet ik ergens wel, maar dat heb ik verdrongen
.
Goed, de 1800 van Minitrix dus...

En dat ze oranje kunnen zijn weet ik ergens wel, maar dat heb ik verdrongen

Goed, de 1800 van Minitrix dus...