Hoi Sander,
Ok, geen probleem natuurlijk als je alles met een ontkoppelaar wilt doen (heeft trouwens niets met digitaal te maken

). Maar dan mis je denk ik nog enkele ontkoppelaars:
1. Bij het dieselstation zal zo nu en dan toch een ketelwagen verse diesel moeten aanleveren. Anders valt er na een tijdje weinig te tanken voor je dieselloks. Dat betekent wel dat je die wagen daar moet kunnen afkoppelen.
2. Het verlengde van spoor 3 zou ik als losweg gebruiken (bereikbaar via de extra wisselverbinding). Zelf heb je daar nu een paar bomen geplaatst maar persoonlijk zou ik de kans niet laten liggen om een extra aansluiting te maken. Zeker een losweg geeft veel mogelijkheden voor diverse goederenwagens. Bij een goederenloods komen eigenlijk alleen G wagens. Aan een losweg daarentegen kun je van alles plaatsen, van G tot O wagen, maar ook ketelwagens, silowagens, rongen, containers, enz enz. Als je op dit spoor inderdaad wagens wilt plaatsen, zul je ook een ontkoppelaar nodig hebben.
3. Het verlengde van spoor 2: als je hier niet alleen een lok wilt opstellen maar ook wagens is ook hier een ontkoppelaar nodig.
Groet, Wim