Ik heb een vraag, nu ik bezig ben met m’n VSM project kan een 2200 niet ontbreken.
Nu heeft Piko een versie die overeenkomt alleen staat daar het NS logo nog voorop.
Heeft iemand een idee of dit te verwijderen is?

Dat wordt hier door Huib Maaskant (wie kent hem niet?) heel goed uitgelegd:
Klopt, ik moet de versie hebben met omgekeerd L sein.
Dat wordt hier door Huib Maaskant (wie kent hem niet?) heel goed uitgelegd:rjvanhouten schreef: ↑17 jan 2022 21:24 [quote=enderscw post_id=251831 time=<a href="tel:1642444202">1642444202</a> user_id=2686]
Nu heeft Piko een versie die overeenkomt alleen staat daar het NS logo nog voorop.
Heeft iemand een idee of dit te verwijderen is?
Verkrijgbaar bij Bergswerk: https://www.bergswerk.de/agama/ag-auxil ... s/ag-1472/
Goeie tip van dat wattenstaafje, ga ik proberen bij het vervangen van de logo’s van een ICE. Dank, Rick!
Verhip, je hebt gelijk. Ook bij andere producten blijkt de knop voor het winkelwagentje niet te werken. Eigenaardig.Ronald2016 schreef: ↑18 jan 2022 19:49 Robert Jan ik krijg het artikel niet in de winkel wagen. Heb het op pc en telefoon geprobeerd. Beide geen resultaat.
rjvanhouten schreef: ↑18 jan 2022 21:32Verhip, je hebt gelijk. Ook bij andere producten blijkt de knop voor het winkelwagentje niet te werken. Eigenaardig.Ronald2016 schreef: ↑18 jan 2022 19:49 Robert Jan ik krijg het artikel niet in de winkel wagen. Heb het op pc en telefoon geprobeerd. Beide geen resultaat.
Misschien toch maar even een mailtje sturen naar info@bergswerk-modell.de?
Succes,
Robert Jan
Hm, tja... ik had het gisteren met nog enkele andere producten geprobeerd die wèl op voorraad leken (Sofortkleber bijvoorbeeld) maar dat blijkt nu een te geringe steekproef te zijn geweest.