Aangezien ik morgen weer een moderne aanwinst binnen ga krijgen,plaats ik nog een laatste foto van de stier met Pflatsch.
Het meeste van de Blutorange modellen gaan de kast en en het wordt weer modern rijden. IMG_4784 by Chris van der Flier, on Flickr
Nice!! Ik heb de 100Jahr OBB de dag na levering in de winkel ontvangen! Deze RJ (rode kleurstelling dan) heb ik al, dus moest keuze maken.. Vrees dat er begin volgend jaar nog een volgt..)
Zijn wel mooie treinen om over de banen te zien cruisen!!
OBBinN schreef: ↑21 dec 2023 00:25
Nice!! Ik heb de 100Jahr OBB de dag na levering in de winkel ontvangen! Deze RJ (rode kleurstelling dan) heb ik al, dus moest keuze maken.. Vrees dat er begin volgend jaar nog een volgt..)
Zijn wel mooie treinen om over de banen te zien cruisen!!
Hallo Wouter,
Die is inderdaad ook erg gaaf.
Maarja helaas moet je af en toe keuze's maken.
Schachbrett schreef: ↑24 dec 2023 11:22
Jij hebt ze van Minitrix geloof ik hè?
Deze zijn van Arnold 0402.
Chris,
Ik heb de oude Roco's zelfs nog! Zelfs een set uit Oostenrijk zelf over laten komen omdat ze verder nergens te vinden zijn.. Ik zal eens kijken of de Arnolds bij de Roco's passen, dat zal het zoeken makkelijker maken denk ik!
Schachbrett schreef: ↑24 dec 2023 11:22
Nog gefeliciteerd met je huwelijk!
Ik ben verder aan het knutselen geweest vanmiddag en het baanwachtershuisje verder afgerond.
Dus de dakgoten en regenpijpen geschilderd en gemonteerd.
Alles was in een afzichtelijke kleur groen.
Vanavond heb ik nog wat mogen uitpakken wat onder de kerstboom lag.
Dus een mooi setje nieuwe Nightjet rijtuigen van Fleischmann aan de collectie kunnen toevoegen. IMG_4806 by Chris van der Flier, on Flickr
Laatst gewijzigd door Schachbrett op 25 dec 2023 10:25, 1 keer totaal gewijzigd.