Vandaag in Ewijk meer spul voor leuke prijzen gevonden als verwacht:
Bij modelbouw LED ook nog voor ruim 3 locs bedrade warm witte 5mm leds gekocht die o.a. in de Köf voor Bjorn komen.
Groetjes Michiel
Materieel bouw topic Michiel(NDS)
-
Onderwerp starter - Berichten: 5420
Re: Materieel bouw topic Michiel(NDS)
"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
-
Onderwerp starter - Berichten: 5420
Re: Materieel bouw topic Michiel(NDS)
Ik ben dit weekend lekker opgeschoten met de spoor vrachtwagen. Het personeel zit er in, de portieren zijn gemaakt en zitten er in en de ondersteuning voor het dak gemaakt en geschilderd. Daarna een schoonmaak doekje( volgens mij was dat een idee van m'n moeder) laten drogen en zondag geschilderd tot plaatstaal dakbedekking. Na drogen wilde die zich niet helemaal vormen naar de ondersteunende profielen. Even met een nat penseel er over en het zakte wel netjes in model. Daarna de hele wagen zover mogelijk geschilderd tot de tijd op was.
Ik moet nu vooral nog veel aan veroudering doen en de onderkant nog bij schilderen en wat details maken.
Groetjes Michiel
Ik moet nu vooral nog veel aan veroudering doen en de onderkant nog bij schilderen en wat details maken.
Groetjes Michiel
"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"