Wat een commentaren weer....dank jullie! Ik moet eerlijk zeggen dat wij (ík post, maar wíj bouwen....al bouw ik het meest) er zelf ook aardig content mee zijn. De rommeltuintjes zijn iets niets voor mij en het effect is erg leuk. En al net zo erg als in het grootbedrijf, want daar vind ik het al zo'n rommelige indruk geven. Op de modelbaan is dat bijna nog erger. Het is wel erg leuk om op een paar cm2 een klein scénetje te maken. Vanmiddag maak ik nog wat meer foto's!
Even de vragen en commentaren afhandelen (ja, het interesseert
mij namelijk wel wat jullie vinden; als reactie op wat ik ergens anders las....
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
)
@Patrick,
dank voor de link! Inmiddels heb ik die stokken ook geverfd en zit het eigenlijk ook boven verwachting goed vast op de module. Ja, het blijft een module....
@Almerené
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
,
Dat is nog wel een idee dat ook door mijn hoofd schoot. Ik hoopte en verwachtte dat het niet zo op zou vallen , maar inderdaad...je hebt gelijk. Of de wielen eraf (op bokken) of iets van weggesmolten ofzo....ik verzin wel wat. Fijn dat je zo scherp meekijkt! En af en toe een beetje de schouders eronder met bouwen moet wel, want ik/we hebben een soort van deadline.....jaha!! Maar in eerste instantie bouw ik dit wel voor mezelf, dus aan kwaliteit mag het niet inboeten.
@Freddy,
Laten we dat maar niet doen....vliegen is namelijk veel te leuk om te doen. Bovendien heb ik deze week standby gestaan, en niet opgeroepen: ja, dat is lekker gratishhh bouwtijd natuurlijk. Maar als jij het wil afkopen zodat ik wat langer kan bouwen, dat mag altijd. Kom maar op met die flappen!
@Tis,
bedankt voor het idee, man!
@Robert,
OK dan, ik zal eens kijken...ik moet er nog wel een paar. Is dat niet erg plastic-look? In ieder geval krijg ik van Ron nog wat tjak, dus dan kan ik daar eens mooi mee experimenteren. Het zijn natuurlijk wel leuke details, en ook nog zo op de voorgrond....
@Schaakbord,
Ja, dat schuurtje staat er al heel lang. Misschien nog wat roest erover, ik vond hem eigenlijk wel goed zo. Het dak pak ik nog wel even aan....
Gisteren zijn La Femme en ik weer bezig geweest aan het gebeuren hier. Ik vond de tijdsbesteding natuurlijk in de rommeltuintjes en verder heb ik nog een muurtje gekrast en hier en daar wat geverfd aan het 'grovere' landschap. Daar ga ik vandaag natuurlijk verder mee. Zij heeft, als eerste proef, zelfstandig 4 schuurtjes van Auhagen in elkaar gelijmd en geverfd. Het zijn simpele pakketjes, dus die had ik voor haar bewaard als oefening. Met succes. Ze snapt uitstekend hoe ik het thema op de modulebaan wil uitdragen. Een waardevolle kracht die meewerkt dus! Waarvan akte....
Vandaag weer verder. Vandaag weer foto's. Tot laterrr!
Grtz,
J.