Dank je wel voor je toelichting, van mijn vragen.
Complimenten, ziet er goed uit.

Martin de Deugd
Hoi Ronald,RonaldB schreef:Hoi Martin,
Ik vind het een zeer ambitieus banenplan. Ik merk dat iedereen er erg warm voor loopt. Dat is logisch als je zoveel ruimte kan gebruiken.
En daar wil ik even op terugkomen. Zorg je wel dat je de garage, verwarmd en vochtvrij houdt!!!
Ik heb zelf een uitpandige garage die totaal niet geschikt is voor een modelbaan.
Vocht en krimp (verschillende temperaturen) zijn funest voor je baan. Maar gezien je ervaring zal je daar wel aan gedacht hebben.
Veel plezier met het uitdenken van je plannen. Je zal er nog vele veranderingen in gaan aanbrengen.
Vriendelijke groeten Ronald
Die zitten er nu toch in, of begrijp ik je vraag verkeerd?Hookies schreef:Indrukwekkend hoor. Maar in beide schaduwstations heb je wel keerlusoplossingen nodig bij die kruiswissels. Heb je daar dan wel genoeg ruimte voor (langste trein + 20 cm)?
Hookies schreef:Ja, ik snap wel dat je zo de trein kan keren door weer dezelfde kant het schaduwstation te verlaten als je bent binnengekomen. Maar je creërt zo wel kortsluiting als je niet een technische keerlusoplossing inbouwt.
He Peter,