beste volgers,
Vandaag ben ik weer verder gegaan met mijn baanplan aangezien ik van plan ben om dit weekend te beginnen met de frame van de baan(ja je leest het goed, de baas heeft eindelijke toe gezegd)
Hier zie je het onderste schaduwstation, ik heb hier maar 4 sporen elk omdat ik een grote radius bocht aan moet houden, dit omdat mijn locs anders de bochten niet doorkomen, wat dus ook inhoud dat ik maar 4 sporen naast elkaar kwijt kan, anders land ik naast de baan

, het is een simpel aankomst en vertrek stationnetje, waar ik dus in totaal 8 treinen kwijt zou kunnen(4 aan elke kant)
Dan komen we bij het andere schaduwstation, deze is wat groter en heeft dus ook meer ruimte, dit komt omdat mijn helix in het kleinere platform komt, dus ik kan gebruik maken van de volle 3 meter, ook hier zit ik met de radius van de bochten, waardoor ik mijn sporen bij elkaar moet laten uitkomen om de bocht te maken, maar ook hier kan ik aan beide kanten treinen kwijt.
En dan komen we bij het bovengedeelte:
Dit is een ontwerp van mij om lekker mee te kunnen spelen, de treinen komen uit beide helixen, kunnen door de doorgaande sporen bij het station, of de omloop sporen, boven het station zit een depot, hier zullen mijn stomers hun onderhoudsbeurten krijgen en zullen zijn gestalt worden, ik heb er een draaischijf in gezet ivm het keren van de treinen, ik heb niet genoeg ruimte om een driehoek te maken, dus dan moet het maar zo.

onder het station bevind zich een laad&los spoor, waar de goederentreinen hun lading kunnen lossen en weer vol kunnen gooien, hier zit ook een klein omloopspoortje bij en daar kan ik ook meteen treinen stallen.
Het is de bedoeling dat er ook nog een MCC gedeelte komt, die heb ik er alleen nog niet in getekend.
Ik zeg brand maar los en laat maar weten wat jullie ervan vinden:) ik ben er zelf erg tevreden mee en ook erg trots op.
Met vriendelijke groeten,
Christian