Helaas ben ik niet bij machte en kennis om 3d ontwerpen te maken, dus zal het meeste ouderwets kunststof plaatwerk worden en waar mogelijk aanschaf van modellen van andere bouwers.
Project 1: Sproeitrein met gele tankwagens.
Aangezien ik een setje van drie gele tankwagens voor de sproeitrein op de kop heb weten te tikken, ga ik hiermee een eerste sproeitrein samenstellen.
Nu ben ik nog niet in de boeken gedoken, maar op internet heb ik geen foto van een sproeitrein met de gele wagens gevonden. Ik weet dat dit de laatst gebruikte versie is geweest en dat deze niet zo heel lang gebruikt zijn.
Ik gok dat de samenstelling nagenoeg gelijk is geweest aan de laatste versie met de grijze tankwagens en blauwe werkwagens.
Toch vraag ik jullie hulp bij het zoeken naar enkele foto's van een volledige sproeitrein met gele tankwagens.

Dit is een foto van hetgeen ik uiteindelijk denk dat het wordt, echter hier werd nog met de grijze tankwagens gereden.
Afbeeldingen (foto's en tekeningen) van de andere wagens en tips, hulp enz. voor het bouwen zijn uiteraard welkom