Laat ik mij eerste even voorstellen gezien ik hier nieuw ben op het forum. Afgelopen week wel al veelvuldig zitten zoeken naar informatie.
Mijn naam is Antoine en ik ga na 15 jaar mijn oude hobby weer oppakken. Vroeger had ik de ruimte voor mijn Marklin HO, maar gezien daar inmiddels kinderen van 8 en 10 bij zijn gekomen heb ik daar geen ruimte meer voor. Nog wel even met module bakken gaan werken, maar dat was het toch niet. Dus dat alles gaat verkocht worden.
Sinds vorige week eigenaar van een digitale startset Fleischmann 931885 met een BR158 loc. Even wennen aan het kleine spul

Gezien ik toch beperk blijf in de ruimte ga ik een bak maken die in een de (ikea) kast terug gezet kan worden. Daarmee kan ik niet groter dan 58 bij 94 cm. Ik heb zo wat zitten puzzelen, maar op zich kun je daar best een baantje op leggen. (lukt met N beter dan met HO)

Doel is voornamelijk weer lekker ermee bezig te zijn een een mooie scenery te maken. En mogelijk nog met een extra treintje te rijden.
Vooralsnog ga ik voor handwissels voor de eerst bak, kan later altijd nog aanvullen.
Hierbij het idee (Wintrack) ik ben benieuwd of jullie nog leuke ideeën/ aanvullingen hebben.
Ik twijfels zelf over of het verstandig is om direct van een linker naar een rechterbocht te gaan, misschien moet daar een stukje recht tussen, maar is dan een 9104 voldoende? (meer ruimte gaat er niet zijn).
Ook sluit de rails niet overal aan? Misschien iemand een tip om het wel passend te krijgen

En dan is de vraag of ik op deze beperkte ruimte niet teveel wil?

Alvast bedankt!
Gr. Antoine