De boog tussen Gilze-Rijen 3.0. en Tilburg Goederen is gelegd. In werkelijkheid liggen hier nog een natuurgebied en 2 treinstations tussen, maar het is modelbouw en ik heb geen onbeperkte ruimte. Tilburg West (in mijn tijdperk; heden ten dagen Tilburg Universiteit) komt er helaas niet op, evenals de opstelsporen tussen dit station en Tilburg Goederen. Die worden wel gemist, want ik kannu geen treinen 'afhandelen' en op- en samenstellen op deze bundel. Dat gebeurd dus op de hoofdlijn of binnen Tilburg Goederen zelf. Daar heb ik wel alle opstelsporen, dus zou ik tot een of meerdere leuke goederentreinsamenstellingen moeten kunnen komen.
De beider bogen worden een dezer dagen nog voorzien van bedrading en ballast, waarna de moduleovergangen doorgeslepen worden en het testrijden kan beginnen! Omdat de bogen kwetsbaar zijn, worden ze eerst geballast. Met de hand testrijden (trafo) werkte goed. Dus ik neem de gok...

Geen sporen te zien...

De beider sporen in een boog tussen de modules. Helaas is er te weinig ruimte om de bogen naast elkaar te leggen en 'uit te laten lopen' zodat het eilandperron niet in het gedrang komt. Door dit hier zo te doen, houdt ik rechts van Gilze-Rijen nog 2,5 meter over voor een helling naar het schaduwstation en hopelijk Oosterhout Vijf Eiken, het raccordement waar deze hobby allemaal om begonnen is!

Het eilandperron is nu compleet en kan verder aangekleed worden. Met behulp van de 3D printer maak ik vertrekseinen welke met de OC32 worden aangestuurd. Maar die komen er pas veel later op te staan, want die zijn erg kwetsbaar!
Tot zover,
Groetjes,
Hoontje