mooi, maar waar is dan die '103' waar je het over hebt?
Of ging die zo snel voorbij dat ik deze net gemist heb?

Groeten,
William
Hi Jeroen,
Ha William! Dankjewel. Ja de orientrode 103 ligt even in de opberglade, maar daar kan ie zo weer uit hoor. Een andere 103 komt er nog aan op termijn, maar ik moet eerst weer even werken komende week dus heb nog even geduld!
Ha Hans. Dankjewel voor je leuke commentaar. Ik kan de vraag beter bouncen; is het niet correct om de voorste stroomafnemer omhoog te doen dan? Ik redeneerde vanuit de 'museum-maatschappij'. Zo houden we de lichtkoepel van de voorste wagon een beetje 'sauber'. Laat me gerust weten of dit absoluut niet zou kunnen zo.epocheales denken schreef: ↑17 jan 2024 21:39 Hoi Jeroen, blijft een heel mooi gedetailleerde baan. Met bijbehorend eigen commentaar blijft jouw draadje super interessant. Vraagje van mijn kant wat mij opviel: waarom rijd de 112 met de voorste stroomafnemer op?
Groetjes Hans
Dankje, Clemens. Dit is horrengaas van de Lidl. Even met een spuitbusje zilver/metallic maken en dan met wat verf verouderen.
Ha Ron, thanks. Mat vernis van Vallejo....bedoel je dan spuiten met de airbrush? Had jij niet een prima airbrushje ergens gevonden? Wellicht is dat wel wat voor mij. Ik moet nog zo godsgruwelijk veel wagons verouderen.......en scenery, en uitbreiden, en de boel onderhouden, en schoonmaken.....je kent het wel.
Dank voor die link. Arduino is helemaal nieuw voor mij, al ziet het er niet al te moeilijk uit. Ik ben liever wel van de Plug&Pray met dit soort dingen, dus ik wacht nog even of de fabrikant wellicht nog met iets komt. Ik meen me te herinneren van wel.jeemka schreef: ↑09 feb 2024 22:27 Weer fraaie plaatjes. Wat betreft verkeerslichten, ik neem aan dat daar leds in zitten? Awel, dan kan een kind de was doen met een Arduino: https://www.codingkids.nl/arduino-stoplicht.html
Zoeken met "arduino verkeerslicht" levert nog veel meer op.
Ik bedoel spuiten met de airbrush, dat doe ik met dit setje:Ha Ron, thanks. Mat vernis van Vallejo....bedoel je dan spuiten met de airbrush? Had jij niet een prima airbrushje ergens gevonden? Wellicht is dat wel wat voor mij. Ik moet nog zo godsgruwelijk veel wagons verouderen.......en scenery, en uitbreiden, en de boel onderhouden, en schoonmaken.....je kent het wel