Kato class 66

Vraag maar raak!
Plaats reactie

Onderwerp starter
Mrtreingek

Kato class 66

Bericht door Mrtreingek »

Hallo, 8-)

:?: Heb van de week een class 66 gekocht :D . Maar nu is het licht al kapot of de digi-stekker :twisted: . Garantie heb ik niet meer, te veel aan geklot. Mijn vraag weet iemand waar ik dat spul kan kopen via een site of winkel. Het gaat alleen maar het dingje waar de digi-stekker in moet plus licht (led). en het stroom naar de motor.
Ben niet wijs op het gebied van eletra.Dus vandaar deze vraag.

mvg. Een Treingek :P
Bijlagen
5.jpg
5.jpg (86.05 KiB) 2168 keer bekeken
4.jpg
4.jpg (104.71 KiB) 2168 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Mrtreingek op 29 okt 2010 16:33, 1 keer totaal gewijzigd.

marco

Re: Kato class 66

Bericht door marco »

Hoi treingek :roll:

Vraag hans eens die kan onderdelen van kato bestellen.

Groetjes marco

Groetjes marco

Modulebaantje "immergut"
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=2057

Vaste baan op zolder ( in aanbouw )

http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=3911

martinb

Bericht door martinb »

Beste E.Treingek

Kun je eens een foto maken van de print? N.a.w. is het ding wel weer te repareren, maar zonder foto wordt het lastig advies geven.

Groet,
Martin

Volgt het NProject nu op Facebook of Twitter

Onderwerp starter
Mrtreingek

marco schreef:Hoi treingek :roll:

Vraag hans eens die kan onderdelen van kato bestellen.

Groetjes marco

Hoi Marco,

misschien een rare :?: maar waar vind ik de meneer ???? ben eigelijk net begonne met deze site sorry

mvg. Een Treingek

martinb

Bericht door martinb »

Hoe heet jij dan? Ondertekenen met minimaal een voornaam is wel zo beschaafd vindt ik zelf.

Groet,
Martin

Volgt het NProject nu op Facebook of Twitter

Onderwerp starter
Mrtreingek

martinb schreef:Hoe heet jij dan? Ondertekenen met minimaal een voornaam is wel zo beschaafd vindt ik zelf.
Ik heet Gert-Jan als je het mot weten ?????

mvg. Een Treingek :lol:

spoor65

Bericht door spoor65 »

Gert-Jan,

Als eerste natuurlijk welkom op het forum.

Zal eerst even met de deur in huis vallen, het is geen kwestie van Motten weten hoe jouw naam is,
maar hier op het forum hebben wij als gezamelijke gebruikers eigenlijk ons voorgenomen om elkaar gewoon bij de voornaam te noemen.
gewoon omdat dat een heel stuk vriendelijker overkomt en ook nog eens makkelijker is, dan te moeten antwoorden met
hallo treinengek, treinengek 1, treinengek 2 en zo kan ik nog wel rgoed 670 x doorgaan, aangezien wij hier allemaal last hebben van de zelfde gekte.

Voor wat betreft Hans, nou das eigenlijk ook niet zo moeilijk, hij is hier op het forum te vinden onder de naam H@ns,
daarnaast is hij tevens de behererder/moderator van dit forum, sterker nog, hij is de man die dit forum heeft mogelijk gemaakt
omdat hij het ons heeft gegeven.

Een andere mogelijkheid is om contact met hem op te nemen via zijn website Freedbit.nl of vie zijn webshop n-spoorstore.

Hopelijk heb ik je hiermee voldoende info gegeven, maar idd maak even een foto van de loc/print, er bestaat een redelijke kans dat er hier een aantal mensen zijn die jou dan meer info omtrent het probleem kunnen geven en mogelijke oplossingen.

Foto max 800x600 en 128kb

je kunt hem onder het venster waar je de tekst in zet bij voegen.

Mvg

Freddy

Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.

mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2

Onderwerp starter
Mrtreingek

bedankt voor de uitleg, zal me beter gedragen. Zal proberen een foto te maken ??

mvg Gert-Jan. :D

spoor65 schreef:Gert-Jan,

Als eerste natuurlijk welkom op het forum.

Zal eerst even met de deur in huis vallen, het is geen kwestie van Motten weten hoe jouw naam is,
maar hier op het forum hebben wij als gezamelijke gebruikers eigenlijk ons voorgenomen om elkaar gewoon bij de voornaam te noemen.
gewoon omdat dat een heel stuk vriendelijker overkomt en ook nog eens makkelijker is, dan te moeten antwoorden met
hallo treinengek, treinengek 1, treinengek 2 en zo kan ik nog wel rgoed 670 x doorgaan, aangezien wij hier allemaal last hebben van de zelfde gekte.

Voor wat betreft Hans, nou das eigenlijk ook niet zo moeilijk, hij is hier op het forum te vinden onder de naam H@ns,
daarnaast is hij tevens de behererder/moderator van dit forum, sterker nog, hij is de man die dit forum heeft mogelijk gemaakt
omdat hij het ons heeft gegeven.

Een andere mogelijkheid is om contact met hem op te nemen via zijn website Freedbit.nl of vie zijn webshop n-spoorstore.

Hopelijk heb ik je hiermee voldoende info gegeven, maar idd maak even een foto van de loc/print, er bestaat een redelijke kans dat er hier een aantal mensen zijn die jou dan meer info omtrent het probleem kunnen geven en mogelijke oplossingen.

Foto max 800x600 en 128kb

je kunt hem onder het venster waar je de tekst in zet bij voegen.

Mvg

Freddy

dentheo

Bericht door dentheo »

Wanneer ik die foto's inzoom krijg ik de indruk dat er "geprutst" is met de aansluiting van de NEM stekker op het printje.
Dat wordt iemand zoeken die "handig" kan solderen, of een nieuw printje.....

Theo vanop de heide.

N+SX+kpl+kplRsd

RaceDuck

Bericht door RaceDuck »

test met een multimeter iedere pen van de nem aansluiting.

Soldeerwerk lijkt meer op een bakken en braden.
Solderen met een fijne punt en zeer kort aantippen, liefst met een wat lagere temperatuur.

Printje zou je evet met draadjes kunnen herstellen door de punt te solderen en de baan te volgen en er een draadjes precies recht op te solderen.

De Ns in N spoor database http://www.ns1op160.nl

Deze site is sinds 2022 in eigendom van Hans
Plaats reactie