De tijd vliegt, ondertussen alweer een maand geleden sinds de laatste update.
Sindsdien gaat het werk gestaag door:
- er zijn nieuwe voedingen voor de wisselaandrijvingen gekomen. De trafo's zijn de deur uit, dus nu een stabiele stroomvoorziening. Is ook meteen een stuk lichter

- Laatste ontbrekende wissels en ontkoppelaars waren binnen dus deze ingepast en aangesloten. Daarnaast op een boel extra plaatsen stroom voor de rails aagesloten om het risico voor stotteren te voorkomen
Interressanter word nu de scenery. Ik heb het terpje voor de molen verder afgewerkt tot een mooie ronde vorm. Molen is meteen aangesloten op een schakelaar. Verder een hele sloot aan figuurtjes voor het station en vracht (bierkratten, kisten, pallets, dozen) binnen, net als de spullen van Markenburg (steentjes profielen voor de ondergrond en het nieuwe stationsgebouw). Dit weekend dan ook eindelijk het nieuwe station afgebouwd, welke station Heistraat is. Mijn 3e Markenburg bouwpakket en ik krijg er steeds meer schik in. Deze was me dan ook het meest bevallen ook al omdat ik onderhand goed doorheb hoe ze het beste in elkaar te zetten. Wederom niet 100% perfect, maar ik ben wel erg tevreden met het resultaat.
Helaas zit de verdere bouw van de baan nu wel wat vast. De stootblokken voor de baan liggen nog in Nederland en ik zie mezelf vooralsnog niet die kant op gaan. Om die reden ben ik nog niet begonnen met het verdere ballasten van de baan.
En ook het perron kan ik nog niet verder ontwikkelen. Ik heb verf nodig maar ivm met COVID-19 zijn de hobbywinkels nog altijd gesloten. Die gaan waarschijnlijk Juli pas weer open.
Nou ja, tot die tijd dan maar lekker proefrijden

En nog even wat foto's: