Een tijdje bijna geen tijd gehad om aan het ontwerp te werken maar laaaangzaaaammm is er toch "vooruitgang"

:
Aangezien het feit dat er nog steeds geen ruimte voor de segmenten is ben ik verder gegaan met het gewoon 1:1 uitteken van het plan en daarbij al ideeën in verwerken die al langer in mijn hoofd zaten bij dit ontwerp.
Ook heb ik segmenten niet kaarsrecht achter elkaar geplaatst maar meer in een soort "slinger"....
Ook halverwege heb ik een 1/2 segmentlengte gebruikt om een "knik= ruime bocht "in het ontwerp te plaatsen . r=min 914 mm.
De max lengte per segment heb ik op 1000 mm bepaald. Was eerst 1200 mm . Leek me toch iets te lang om , zeker wanneer de hoge scenery erop gebouwd is, vast te pakken. Een meter lijkt me net breed genoeg om " in de lengte "vast te pakken en te verplaatsen. Was wel dus weer de ene en de ander wissel van plek schuiven in het ontwerp. Sommige ook verandert van richting. Dus links wordt rechts vice versa.

- ontwerp N segmentenbaan 1 13-2-2021 klein.jpg (118.12 KiB) 2055 keer bekeken
Hopelijk morgen ook weer wat verder richting in/uitrijsporen en perron/station/rangeersporen!
Jos